Ontwikkeld voor het op podium, maar ook zeer interessant voor in de studio. De HD 25 is nog steeds een vaste waarde onder DJ's, maar op de CES-beurs in Las Vegas presenteerde Sennheiser deze dagen drie hoofdtelefoons, die zomaar als waardige opvolgers van de HD 25 kunnen uitgroeien. Nieuw: de ART D7 zang- en instrumentmicrofoon. Basses profondes et bien définies, aigus clairs et brillants, médiums bien présents. Algemeen. Op zich goed, maar omdat de mic altijd voor mijn versterker hangt kreeg ik nooit precies wat ik wilde. Le placement est sensible, mais pas ultra exigent. Ik zou hem echt aanraden voor gebruik in iedere beginnende en zelfs gevorderde "homestudio". Think, The Sennheiser E 906 is a marked improvement over the, These mics can be used in both live and studio settings, and actually work great in both situations. After using SM57 for a while I've decided to try something else and … Het merk ART kennen we natuurlijk van de uitstekende studioproducten die heel betaalbaar zijn maar niettemin zeer professionele resultaten opleveren. Na wat informatie op te zoeken over microfoons, die geschikt zijn voor gitaar of andere instrumenten, kwam ik bij deze top microfoon uit, de Sennheiser E906. Excellent pour repiquer un ampli gratteUtilisation domestique pour repiquer mon Mesa LoneStar special : fidélité excellente. (chant, prise de son, mixte..), Avis Sennheiser e 906 par iznogoud sur Audiofanzinevoir autres avis, e 906 tres bon micro plus facile a utilisé que le sm57 ' on le pend c'est simple est ca fait moin de pied de micro. Dat is slecht nieuws voor gebruikers van draadloze microfoonsystemen met deze frequentieband. Garantietermijn: Zeer zuivere opnames. Ik heb de E906 al jaren. Sennheiser E 906 dynamische instrumentmicrofoon Artikelnr: S-144185906 Garantietermijn: Op dit product krijg je 3 jaar garantie. De eerste bestaat uit drie Evolution E604 microfoons en de tweede is een speciale microfoon/zender-set voor gebruik met camera's. Hiervoor positioneert u de vlakke voorkant vlakbij de speaker. Avis Sennheiser e 906 par Bear2Beer sur AudiofanzineMicro dynamique dédié aux amplis guitare pour le live, avec boost et atténuateur à 4khz (pratique). Le micro pends sur mon cab, pas de pied nécessaire. Gewoonweg goed voor de prijs die hij kost. Zeker in combinatie met een Sennheiser MD421. maandag 4 april 2016 Door Sjoerd | Bax Music, dinsdag 5 april 2016 Door Danny | Bax Music, woensdag 12 oktober 2016 Door Stefan | Bax Music, woensdag 23 januari 2013 Door Marnix | Bax Music, dinsdag 11 maart 2014 Door Remko van der Weerd, woensdag 1 oktober 2014 Door Marnix | Bax Music, vrijdag 24 oktober 2014 Door Remko van der Weerd, Bestel nu en ontvang binnen circa 3 weken, Verlichting & Special Effects aanbiedingen, Elektronisch slagwerk onderdelen & losse componenten, Toetsinstrument-accessoires en onderdelen, Toetsinstrument flightcases, hoezen & tassen, DJ & Producer flightcases, flightbags & covers, Stage & PA flightcases, flightbags & racks, Muziekinstrument flightcases, koffers & tassen, Gratis verzending bij een bestelling boven € 50,-, Musikmesse 2016: ART toont zijn D7 microfoon en Studio Control Center, Musikmesse 2016: AKG laat C7 en Drum Set Concert I zien, NAMM 2013: TC Helicon VoiceLive Touch 2 en VoiceLive Play met Sennheiser e 835 fx. Avis Sennheiser e 906 par Calimerette sur AudiofanzineMicro de bonne qualité!!! Over niet al te lange tijd mag het frequentiegebied 790 tot en met 862 MHz alleen nog maar gebruikt worden voor mobiele telefonie. Maak kennis met de HD6 Mix, HD7 DJ en HD8 DJ. It has a super cardioid pick up pattern and has an three band switch to choose between a flat signal, bright, or smooth. Deliver always 5 stars with Bax Music! The characteristics to see other reviews. (Voice, sound, mixed ..), very good micro easier to used the sm57 'it depends on the way is it's less of a microphone stand. Vanaf 2015 kan een storingsvrije ontvangst niet meer gegarandeerd worden en vanaf eind 2015 is het gebruik van de 790-862 MHz-band zelfs verboden. . De bekendste zangmicrofoon allertijden - de SM58 van Shure - is vijftig geworden en hij is niet van plan om het rustiger aan te gaan doen. J'ai acheté ce micro pour tout vous dire car il était en promotion chez BAX! Dedicated to dynamic mic for live guitar amp with boost and attenuation to 4kHz (practice). Mon favoris pour les amplis- Quel type de micro ? Ik maak bij optredens vaak een live opname van ons bandje. De dynamische microfoon is voorzien van een ingebouwde gate. It does excel in the live environment however, as I think it was designed to. Bij de microfoons van AKG bent u verzekerd van een hoogwaardige, heldere sound in een bijzonder robuuste behuizing. Avis Sennheiser e 906 par Bapsite sur Audiofanzine- Microphone Dynamique SuperCardioide (Leger et robuste), Sennheiser E 906 dynamische instrumentmicrofoon, Algemene Copyright © Bax-shop.nl B.V. 2003 - 2020 / Alle prijzen zijn They are dynamic mics, so they don't require phantom power. Niet alleen de klank maar ook de kwaliteit was nooit goed. Op de Musikmesse 2016 vertoont dit legendarische merk onder andere de nieuwe C7 condensator microfoon voor zang en de Drum Set Concert I microfoon set voor drumstellen.